HTML

christaylor

Friss topikok

  • ismeretlen_59182: andie mcdowell? nem. kicsit sem hat meg. még csak különösebben nem is kedvelem. na, nekünk nagyon... (2008.05.08. 12:04) 4
  • christaylor: azt is megkérdezte, a születési helyet. :) húú,nem tudom a program nevét,de majd megkérdezem neked... (2008.04.18. 15:05) A jellemzésem
  • christaylor: :D jó, összeszedem magam! (2008.04.13. 21:11) Boybands, part I.
  • lacc: Ja-ja... az az érdekes, hogy a saját számai meg baromi bénák... szóval lehet, hogy a csaj tud, csa... (2008.04.03. 10:52) Levezetésképp
  • cifcu: nagyon szívesen, ingyen tanács mindig jól jön :) (2008.04.02. 08:03) Csőstül jön a baj

Linkblog

Műsorokról (Az igazság ára)

2008.03.16. 11:36 christaylorblog

Még a múlt héten történt, hogy csütörtök este éppen megcsömörlöttem a Kés/alatt párszázadik részétől, így aznapra felhagytam azzal, hogy többet is megnézzek belőle. Még nem voltam álmos, valami más műsor után keresgéltem a tévében. Túl nagy kínálat nem akadt érdekes vagy jónak nevezhető műsorokból. Ugyan az ujjam hosszabban elidőzött a távirányító hatos gombján, ami nálam, az én tévémen a magyar Vivát jelenti, ahol is Ágica éppen pénzt osztott (volna), ha akad olyan hülye, aki éjnek évadján őt nézi és betelefonál, ahelyett, hogy más értelmes tevékenységet folytatna.

Hallgattam egy darabig Ágica sipítozását, ami éppen elég idő volt ahhoz, hogy ráébresszen arra, hogy abban az időpontban messzire el kell kerülnöm a hatos csatorna környékét is. Az lenne az igazi, ha ide most beilleszthetnék egy hangmintát tőle: "hívj most! ne két perc múlva, hanem most te-le-fo-nálj! biztos vagyok benne, hogy tudod a megfejtést! de mi van, ha más is tudja? és ő gyorsabb lesz, mint te! ne gondolkodj, tárcsázz minket! már húszezer forint a nyeremény! ennyiért nem éri meg neked gyorsabbnak lenni, valaki másnál?" 

Innen gyorsan el, végül kilyukadtam a kukacos tévékettő újonnan indul műsoránál, Az igazság áránál, ami éppen aznap este debütált. Igaz, már lekéstem az elejéről, de mivel valójában nem is érdekelt, így ezt nem is nagyon bántam. Gondoltam, jobb híjján ez is megteszi ma estére, míg el nem alszom.

Egyébként kifejezetten bírom Jakupcseket, én is szeretnék majdan, ennyi idős koromban ilyen energikus és fitt lenni. Értelmes, szórakoztató nőnek tűnik így képernyőn kereszetül. Az meg, hogy milyen műsorokat kell olykor vezetnie, hát, nagy valószínűséggel nem mindig rajta múlik...

Húúú, hát maga a műsor. Nem nagyon sikerült arról meggyőznie, hogy én ezt máskor is szeretném megnézni. Szinte csak kérdések merültek fel bennem.

Merthogy az alapkoncepció az, hogy beül, mondjuk Julika a székbe, meg a kedves családja, barátnő, élettárs körülötte. Rákötik az alanyt egy hazugságvizsgálóra és kérdéseket tesznek fel neki, amire az igazat kell válaszolnia. Ezzel nincs is gond, elég szép összegeket kap azért, hogy őszinte legyen. Első körben vannak az egyszerű kérdések, amik elsőként egy baromi nagy monitoron tűnnek fel a játékos háta mögött, mindenki előbb olvashatja, mint ő. Majd Jakupcsek is felolvassa ugyanazt. Kezdetben ilyeneket kérdeznek, hogy kék-e kedvenc-színe Önnek meg más hasonló egyszerűségeket. Aztán második körben jönnek a kicsit kompromitálóbb kérdések, mint például az, hogy jobban szereti-e Ön a mákos gubát, mint a feleségét. A feleség persze ott ül két  méterre  a játékostól. És akkor jön a harmadik kör. Itt már igazán provokatív kérdések vannak. Felvillan a nagy képernyőn a kérdés, a közönség szörnyülködik, a játékos meg csak találgathatja, hogy vajon mire kell most felelnie. Aztán kiderül, hogy például arra, hogy kötözték-e már ki szex közben? És egy ország figyeli, hogy mit válaszol. Érdemes az igazat mondania, mert tényleg sok pénzt kap érte, de egy pár millió ember biztosan azon fog csámcsogni, legalábbis aznap este, hogy, "figyeled, a csaj szereti a perverz dolgokat" (mégha ez nem is az, de hát az emberek már csak ilyenek).

Most konkrét példákat írtam, az aznap este játszó lánytól is ezt kérdezték többek közt, igazat mondott, volt már kikötözve. És akkor kezdett el bedurvulni a műsor, mert egyre merészebbek lettek a kérdések, szegény csaj némelyik kérdés előtt hosszasan gondolkodott, hogy vajon mi sülhet majd ki a válaszából, ha a családtagjai ezt megtudják. Bár, mondjuk ő vállalta...

Gyakorta előfordul-e, hogy csak azért létesít alkalmi kapcsolatot valakivel, mert az illető ismert ember, zenész? (ugyanis a lány zenészkörökben forgott és direkt személyreszabott kérdéseket kapott, persze). Ha nyerni akar, nem hazudik. Bevallotta, hogy igen.

Ekkor figyeltem fel arra, hogy a nagy pénzekért járó kérdések mind-mind a szexszel függnek össze valamilyen formában. Úgy látszik erre gerjed a magyar. Az miért nem érdekel senkit sem, hogy vajon az adott lány puskázott-e valaha az iskolában?

Lány lement, elbukott egy kérdésnél, de akkor már úgyis mindegy volt, mert minden szaftosabb dolog kiderült róla, következett a nagyon vidéki nő (olyan jó kis ízes tájszólásban beszélt).

Öööö, hát én nem vagyok egy nagyon prűd valaki, beszélek én sok mindenről, de tegyük hozzá, hogy főként azért hozzám közelebb álló emberekkel, nagy ritkán szimpatikusabb idegenekkel is.

De nem hiszem, hogy lenne az a pénz, amiért én válaszolnék olyan kérdésre, kábé ötvenöt évesen, egy ország előtt, hogy "végzett-e valaha önkielégítést?" Márpedig a fenti hölgytől megkérdezték. Már nem vártam meg mit válaszolt, elkapcsoltam, elég volt ebből ennyi. Ciki. Nem a nőnek, én úgy gondolom, inkább a műsor készítőinek. Meg annak is, akit ez szórakoztat.

Amúgy meg de, gondolkoztam, lenne az a pénz, de az naaaaagyon sok lenne. :)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://christaylorblog.blog.hu/api/trackback/id/tr12467789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.03.16. 13:18:09

Hős vagy, én nem bírok ilyen műsorokat nézni :))

lacc 2008.03.16. 19:03:17

én bennem fel sem merült, hogy a leírás alapján ilyet nézzek, de egy valami azért nem világos: most akkor hogyan lehet itt elbukni? feltesznek néhány kérdést, a delikvens meg azt mond, amit akar. vagy nem?

christaylor 2008.03.16. 20:14:48

csibike: ááá, csak kicsinyke hős vagyok, én sem bírtam végignézni. lacc: elbukni úgy lehet, ha valamire nem az igazat mondod, ezt meg ugye a hazugságvizsgáló gép kiszúrja és akkor neked annyi. mondjuk kérdéses, hogy mennyire megbizható ez a módszer. Ja, persze, azt mondasz, amit akarsz, de ugye érdemesebb az igazat válaszolnod, mert csak akkor kapsz lóvét. Pont ebben a részben volt az, hogy megkérdezték a csajt, hogy fogadott-e már el pénzt szexszért. Mondta, hogy nem. Aha, csak a gép meg azt jelezte, hogy hazudik és a gép döntését meg el kell fogadni. Így a csaj elbukott egy-két millió forintot.

lacc 2008.03.17. 20:30:33

óóó, ennek így semmi értelme. Egy ilyen gép bizony alkalmatlan erre a célra, ergó innentől kezdve nem is az igazat kell mondani, hanem a gépet irányítani, hogy azt jelezze, amit kell.

Mohikan · http://blog.mohikan.hu 2008.03.19. 23:38:07

Farokság az egész... A legtöbb ember eleve stresszes lesz a szerepléstől, pláne sokunkban van valamiféle elbaszott bűntudat még azért is, amit nem követtünk el, s egyből tagadunk, ami igaz, mert nem történt meg, de idegesek leszünk már a kérdéstől magától is, és persze, hogy bejelez a gép. Ami egyébként sem 100%-osan megbízható. Sebaj, lesznek még szarabb műsorok is.

ismeretlen_59182 2008.03.20. 11:41:22

lacc: ha titkosügynöknek képeztek volna ki, akkor mondjuk tudnék uralkodni magamon és simán átverhetném a gépet. ugyanez egy utcáról besétáló emberrel nem történhet meg, tehát nem tudja úgy irányítani, ahogy neki jó. :) Mohikán: már vannak. :) egyébként jót szóltál, tényleg az.
süti beállítások módosítása