HTML

christaylor

Friss topikok

  • ismeretlen_59182: andie mcdowell? nem. kicsit sem hat meg. még csak különösebben nem is kedvelem. na, nekünk nagyon... (2008.05.08. 12:04) 4
  • christaylor: azt is megkérdezte, a születési helyet. :) húú,nem tudom a program nevét,de majd megkérdezem neked... (2008.04.18. 15:05) A jellemzésem
  • christaylor: :D jó, összeszedem magam! (2008.04.13. 21:11) Boybands, part I.
  • lacc: Ja-ja... az az érdekes, hogy a saját számai meg baromi bénák... szóval lehet, hogy a csaj tud, csa... (2008.04.03. 10:52) Levezetésképp
  • cifcu: nagyon szívesen, ingyen tanács mindig jól jön :) (2008.04.02. 08:03) Csőstül jön a baj

Linkblog

4

2008.05.04. 18:15 christaylorblog

Nyáron jön a mozikba az új Batman-film, a csodálatos Christian-nel, de azért említsük meg szegény Heath Ledger- Jokert is (akire azért kíváncsi vagyok gonoszként, mert eddig mindig hősszerelmest, kedves fiút játszott).

De még ennél is hamarabb, még ebben a hónapban jönjönjönjön! az Indiana Jones negyedik része. Egyben azért reménykedem, nem is, kettőben, egyszer, hogy legalább párat meghagynak a régi szinkronhangokból és kétszer, hogy ha nem is lesz annyira nagyon jó, mint az előző részek, de azért lesz annyira jó, hogy megmaradjon bennem a film

Ha valaki netán hozzájutna, akkor legyen szíves jutassa el hozzám a Vasembert, mert bár Robert Downey Jr. az egyik filmes isten szerintem és jónéhány szerepben láttam már, de elképzelni sem mertem volna, hogy valaha képregényhőst fog megformálni. Úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok rá, másrészt Robertet mindenképp látnom kell, továbbá ahol csak olvastam kritikát a filmről, agyondicsérték (a filmet is meg RD Jr.-t is).

Ja és a Múmiának lesz harmadik része is, ami szintén érdekelne majd, nekem mondjuk személy szerint tetszett az előző kettő is, bár féltem tőlük, mert igenis félelmetesek.

Múlt héten volt a filmbuzin egy bejegyzés, amiben feltették a százmilliós nagy kérdést, amin én valamilyen okból kifolyólag épp előző héten gondolkodtam, viszont nem találtam rá választ. Szóval, a kedvenc filmre voltak kíváncsiak, de tényleg csak egyetlenegyre. Meglepett, hogy mennyien tudnak csak egyet kiválasztani a sokból, ugyanis mostanra 818 hozzászólás érkezett a posthoz. Egy darabig olvasgattam őket, hááát, vegyes. Voltak köztük régebbi filmek, kultfilmek, témát illetően mindenféle akadt.

Én, ha megnyúznak sem tudok egyet (de még kettőt sem) kiválasztani. Valamikor a blogírásom hajnalán volt egy postom, ami a kedvenc filmekről szólt, ez az. Néhány filmmel azóta még kiegészült, ebbe a bejegyzésbe már nem akartam belepiszkálni, így a lista nem teljes.

Viszont Csibike is kapott a minap, ’sorold fel a kedvenc hat filmedet ’ kérdést és bár ő nem továbbította senkinek, én azért önszorgalomból csináltam egy kis házit.

Azért hatot még mindig könnyebb kiválasztani, mint egyet, három film nálam egyből helyet szerzett a listán, kettőn gondolkodtam, egy helyet (bár ez lehet, hogy szabályellenes, de nem érdekel) pedig fenntartok állandó változóként. Egyszerűen nem tudok dönteni….

Úgyhogy:

Drágán add az életed! (szerintem az egyik legjobb akciófilm, ami valaha készült. Kábé százszor láttam, egy időben betéve tudtam a szövegét is. Ráadásul számomra Alan Rickman az egyik legjobb gonosz a film eddigi történetében).

A király visszatér (hm, untam a könyvet, oldalakat lapoztam át elolvasás nélkül. Azon filmek egyike, amelyre azt mondtam, hogy ebben az esetben jobban tetszett a film, mint a könyv. Az előző két részt kevésbé szerettem, nem is láttam azokat annyiszor, mint ezt. Gyönyörű látvány, fantáziavilág, meg igazából nekem a mondanivalója is nagyon tetszik, a bátorság, barátság, merészség és ahogy mindez megjelenik a filmvásznon…..).

Dirty dancing (nem nyálas, egyáltalán nem. Bár, szintén sokszor láttam, de mai napig úgy vagyok vele, hogy bárhányszor is ismétlik a tévében én mindig ott vagyok a képernyő előtt. Egyszerűen nem lehet megunni. Imádom a zenéjét, a Top 20-as listámon ott van a Hungry eyes meg a záródal is).

Chaplin (nagyon régen láttam először, még az Hbo-s korszak kezdetén, engem sok minden lenyűgözött benne. Többek közt Robert Downey Jr. játéka. Eszméletlen jó volt, erőteljes (és a mocsok Akadémia mégsem neki adta az Oscart 1992-ben, hanem Anthony Hopkinsnak A bárányok hallgatnakért. Ónemmondod, hogy már ennyi idős az a film is! Jó, mondjuk erős mezőny volt, mert akkor jelölték Al Pacinót is az Egy asszony illatáért.). Egy nagyon szép, élvezhető történet, hihetetlen gazdag életet tár elénk a film.

Égigérő fű (magyar és gyerekfilm. Kismilliószor láttam és szerencsére évente legalább egyszer leadja a királyi tévé valamelyik csatornája. Nekem ez olyan alap és mindig sírok rajta, mikor Rajz János a végén meghatódik, mert gyepet kap a bérház udvarára. És senki sem tudja úgy mondani, hogy „az a szééép ződ gyep.”

És akkor marad a hatodik, kihasználatlan hely.

Egyébként pedig, ha minden jól megy, akkor holnapra meglesz pár film (nem árulom el milyen úton-módon, mert csak. De a fél ország így szerez filmet, én csak újabban), amikre régóta vágyom. Úgyhogy most nagyon-nagyon örülök a Star Trek összes részének, szigorúan csak mozifilmekről van szó, a Félelem és reszketés Las Vegasban-nak (hát, ideje lesz már megnézni) és a Legenda vagyoknak (évelején adtak a mozikban és bár kicsit horroros, de a jobbfajtából).

 

Megjegyzés: váltottam betűstílust, szerintem ez sokkal jobb, mint az eddigi. Illetve egy freeblogos valaki nem tudja véletlenül, hogyan kell kiiktatni a címet a bejegyzésből?! Nem akarok ezzel tovább kínlódni.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://christaylorblog.blog.hu/api/trackback/id/tr43467779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lacc 2008.05.05. 21:01:08

nos, a rajongótábor nevében is örömömet szeretném kifejezni a bloggerina viszontlátása kapcsán... :D ellenlista: 1. ford fairlane kalandjai nagy feró magyar hangjával (eredetiben tök gagyi) 2. macskafogó 3. pulp fiction 4. indul a bakterház 5. 4 esküvő 1 temetés 6. idétlen időkig (groundhog day) andie macdowell fan-e vagy? :)

ismeretlen_59182 2008.05.08. 12:04:41

andie mcdowell? nem. kicsit sem hat meg. még csak különösebben nem is kedvelem. na, nekünk nagyon különbözik akkor az ízlésünk. :) ford fairlane, szerintem annyira vacak, hogy nem bírtam végignézni. a ponyvaregény nem értem miért akkora szuper film.... 4 esküvő, 1 temetés dettó. a többi az rendben van, nagyon jók, csak számomra nem annyira, hogy akár a huszas listámra felkerüljenek. :)
süti beállítások módosítása