HTML

christaylor

Friss topikok

  • ismeretlen_59182: andie mcdowell? nem. kicsit sem hat meg. még csak különösebben nem is kedvelem. na, nekünk nagyon... (2008.05.08. 12:04) 4
  • christaylor: azt is megkérdezte, a születési helyet. :) húú,nem tudom a program nevét,de majd megkérdezem neked... (2008.04.18. 15:05) A jellemzésem
  • christaylor: :D jó, összeszedem magam! (2008.04.13. 21:11) Boybands, part I.
  • lacc: Ja-ja... az az érdekes, hogy a saját számai meg baromi bénák... szóval lehet, hogy a csaj tud, csa... (2008.04.03. 10:52) Levezetésképp
  • cifcu: nagyon szívesen, ingyen tanács mindig jól jön :) (2008.04.02. 08:03) Csőstül jön a baj

Linkblog

Farsangi képek

2008.02.23. 07:24 christaylorblog

Akkor Csibike kedvéért itt vannak. Hosszasan vacilláltam, hogy melyik legyen vagy legyen-e egyáltalán.

 

A combjaim nem maguktól ilyen vastagok, mint a képen, csak csupán a spinning tette izmossá őket, félreértések elkerülése végett. :)

 


Lássák mások is, hogy tényleg hülyét csináltam magamból! (De jó volt).

Elég kompromittálóak-e a képek, Csibike? :D

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://christaylorblog.blog.hu/api/trackback/id/tr57467800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ismeretlen_87091 2008.02.25. 11:34:02

nos, én minden nap így öltözök. :D

christaylor 2008.02.25. 13:09:09

Neff, alsó vagy felső kép? Melyik szerint ez a rendszeres öltözéked? :)

nefi · www.terabithiafoldje.freeblog.hu 2008.02.25. 13:20:37

parókát nem hordok, de a retro stílust képviselem mind ruházatban, mind szemüvegben, egyéb kiegészítőkben, igen. :) baromira jó az a kék ruci basszus, most irígykedem. :P

christaylor 2008.02.25. 14:39:20

sajnos, anyámnak nem maradt meg több ilyen cucca fiatalkorából. :( mert ez az övé volt vagy harminc évvel ezelőtt. nekem is a szívem csücske, szeretem :)

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.02.25. 21:48:04

Köszi, de jóóóó :))) Nincs semmi baj a lábaddal, hidd el :) Jó volt a buli, látom :D

christaylor 2008.02.26. 07:54:43

hááát, én nem is a lábaimról beszéltem, hanem konkrétan a combjaimról! meg egyébként halálos szorításuk van a spinningen edzett combjaimnak, erre büszke vagyok (ugyan még nem próbáltam, de nyilván tudnék velük gyilkolni is). :)

Veronika 2008.02.27. 10:27:40

Mindenki anyukája fiatal korában :) Nagyon ötletes vagy. Régen egy srác farsangra kifestette az arcát macskának és egy zsákot húzott magára, ő volt a zsákba macska. Szóvicc volt. Szeretem, mikor ilyen dolgokat ki tud találni valaki, én sajnos képtelen vagyok erre. Egyszer voltam ceruza, de mindenki rakétának nézett....

Mohikan · http://blog.mohikan.hu 2008.02.29. 09:38:00

"Nem vagyok kövér, csak erős a csontozatom" /Cartman, South Park/ :) Bocs, ez ugrott be egyből :) Mellesleg -my opinion- teljes mértékben felesleges "mentegetőznöd". :) Nem vastag.

ismeretlen_59182 2008.02.29. 10:52:20

Mohikán: a magamévá teszem Cartman mondatát. :) Tudom,hogy nem azok. :) Szimplán izmosak. Különben is: ennyi idősen azt hiszem már megengedhetek némi húst a lábaimon (a fenekemről már nem is beszélve). Veronika: köszi, örülök, ha tetszik. :) Bár nagyon most nem kellett gondolkodnom azon, hogy mi legyek, mert adva volt az össze kellék meg ruha. Az már kicsit nehezebb lenne, ha mondjuk jövő héten is mennem kellene egy farsangi bulira és nem viselhetném ugyanazt.

ynga 2008.02.29. 11:01:09

"Nem vagyok kövér, csak dús a bundám" Mani mondja a Jégkroszakban, Cartmanről jutott eszembe.:) Amúgyse értem miről beszéltek, a képeken csak feketeség látszik, honnan látjátok ti Krisz lábát???:) Azt a rucit meg hordanám a helyedben többet.

christaylor 2008.02.29. 12:43:06

Ynga: hát az már nem vállalnám be, hogy egy mamut gondolatát is használni fogom, főleg ez a "dús a bundám" rész akadályoz meg benne. :D Áááá, nem is látják a combjaim, csak kedvesek-aranyosak, azért mondják ezt nekem. Mert tényleg tiszta fekete minden. Vagy kinagyították az emlegettet részeket. Fogom hordani, csak legyen már jobb idő. :)
süti beállítások módosítása