HTML

christaylor

Friss topikok

  • ismeretlen_59182: andie mcdowell? nem. kicsit sem hat meg. még csak különösebben nem is kedvelem. na, nekünk nagyon... (2008.05.08. 12:04) 4
  • christaylor: azt is megkérdezte, a születési helyet. :) húú,nem tudom a program nevét,de majd megkérdezem neked... (2008.04.18. 15:05) A jellemzésem
  • christaylor: :D jó, összeszedem magam! (2008.04.13. 21:11) Boybands, part I.
  • lacc: Ja-ja... az az érdekes, hogy a saját számai meg baromi bénák... szóval lehet, hogy a csaj tud, csa... (2008.04.03. 10:52) Levezetésképp
  • cifcu: nagyon szívesen, ingyen tanács mindig jól jön :) (2008.04.02. 08:03) Csőstül jön a baj

Linkblog

Levezetésképp

2008.03.28. 07:43 christaylorblog

Imádom ezt a számot, én valójában a kilencvenes évekbeli feldolgozását ismertem meg először és szerettem bele. Aztán persze kiderült, hogy van eredetije is és mások is legalább annyira kedvelik, mint én, mert számtalanszor feldolgozták már. Ezért ez most egy összehasonlítós bejegyzés lesz. Nem kell az összes változatot meghallgatni, de érdemes!

Air Supply: All out of love (az eredeti, ami szerintem fantasztikusan jól sikerült, pláne, hogy legalább harminc évvel ezelőtti szám)

Westlife + Delta Goodrem: All out of love (ez egy nagyon jól sikerült változat, szépen szól)

John Barrowman: All out of love (hiába a sok szép nőből álló zenekar, mit sem számít, mert elég lagymatag az előadás. ez ennél sokkal szenvedélyesebb dal ám, hogy így lehetne előadni. ez tetszik a legkevésbé)

Declan Galbraith: All out of love (ez egy tizenöt évess srác, nem tudom kiféle-miféle, tény, hogy hallatszik a hangján, hogy gyerek még, de mennyire nagyon jó, hihetetlen!)

Andru Donalds: All out of love (az első, amit hallottam. a szívem csücske azóta is. gyönyörű, komolyan.)

Továbbá tegnap délután befontam két My little pony sörényét és farkát, felolvastam a Márti balesete című könyvet (persze, minden szereplő más hangot kapott, de még így is kismiska voltam Andi anyu mellett, aki ezután a Vadkaland című mesével következett és százszorta jobban adta elő, igaz, neki van már gyakorlata benne), eljátszottam a nagypapát meg a postást is az emberes játékban (mert náluk van külön emberes meg állatos játék, nem mindegy kik a főszereplők) és meglestük a kukásokat a függöny mögül (Ábel húzta a kisszékét az ablakhoz, ordítva, hogy "Ku!", gondoltam, ha oda felmászik még baja lesz, ezért felvettem. Basszus, 12 kiló, azt hittem megszakadok, míg tartottam öt percig. Ja, meg szereltem autót is, játékszerszámokkal, a kerékcserével nem volt gond, egész ügyesen ment.

És itt egy kép Teóról, Bea barátnőm készítette kedd este, bár telefonos kép, így nem a legjobb minőség, de az enyém. Épp kapaszkodik az akvárium szélén, de én ott vagyok, hogy megakadályozzam a kijutását.

Továbbá:

- tegnap gyönyörűségesen szép és jó idő volt, öröm volt kimenni az utcára.

- de mielőtt kiléptem volna az utcára, Ati lakótárs jóvoltából megtudtam végre mi az a sárga túró, sőt mindjárt meg is kóstolhattam.

- az első ember, akivel összefutottam kint, a házunktól öt méterre, Ádám volt kolléga (ő előbb távozott a cégtől, mint én), úgy megörültünk egymásnak, hogy fülig ért a szánk köszönéskor. Kár, hogy nem tudtam vele megállni beszélgetni, mert időre mentem.

- eljutottam odáig, hogy kedvenc Bobi kutyám már akár egy csettintésemre is a lábaimnál hever. Odáig van értem. :)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://christaylorblog.blog.hu/api/trackback/id/tr13467782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bea 2008.03.28. 15:47:00

Naa...azért annyira nem rossz a kép minősége...3,2 megapixel :)

christaylor 2008.03.30. 11:58:05

igaz, Teó nem bírt egy helyben megmaradni a fotózáskor. minden az ő hibája! :D

lacc 2008.04.01. 21:55:27

Csak most néztem meg az alternatív verziókat, és nem jutok szóhoz... ez az ausztrál kiscsaj félelmetesen szépen énekel...

christaylor 2008.04.02. 15:19:00

ugye? :D jót találtam vagy jót találtam? :)

lacc 2008.04.03. 10:52:34

Ja-ja... az az érdekes, hogy a saját számai meg baromi bénák... szóval lehet, hogy a csaj tud, csak gagyi számokat írnak neki.
süti beállítások módosítása