HTML

christaylor

Friss topikok

  • ismeretlen_59182: andie mcdowell? nem. kicsit sem hat meg. még csak különösebben nem is kedvelem. na, nekünk nagyon... (2008.05.08. 12:04) 4
  • christaylor: azt is megkérdezte, a születési helyet. :) húú,nem tudom a program nevét,de majd megkérdezem neked... (2008.04.18. 15:05) A jellemzésem
  • christaylor: :D jó, összeszedem magam! (2008.04.13. 21:11) Boybands, part I.
  • lacc: Ja-ja... az az érdekes, hogy a saját számai meg baromi bénák... szóval lehet, hogy a csaj tud, csa... (2008.04.03. 10:52) Levezetésképp
  • cifcu: nagyon szívesen, ingyen tanács mindig jól jön :) (2008.04.02. 08:03) Csőstül jön a baj

Linkblog

A jellemzésem

2008.04.16. 07:32 christaylorblog

Az alábbiakhoz szükség volt a legpontosabb születési dátumomra, értve ezalatt az órát és a percet is meg Melis segítségére, akinek van otthon olyan számítógépes programja, amivel egyetemeken is dolgoznak meg különféle horoszkópkészítők is használják és megállapítják belőle az ember személyiségét. Aztán ma délután ráért és az msnen keresztül megtudtam a következőeket. Kezdte a programmal, aztán kerített valahonnan egy nagyon okos könyvet, amelyik ezzel foglalkozik és megkapott végül engem. Azért mondom így, mert egy az egyben rólam szólnak azok a dolgok, amiket átküldött. Kismillió horoszkópos könyvet olvastam már, mert érdekel, a napiban azonban nem hiszek, az hülyeség, de amikor az egyes csillagjegyekről van szó részletesebben, az más. Azok azért egy kicsit mélyebben foglalkoznak a jegyekkel, kutatnak, nemcsak odalöknek egy mondatot, hogy "ma foglalkozzon pénzügyekkel". Találkoztam már okos jellemzésekkel, de most Melis könyve mindenen túltesz. Nincs olyan szava, ami ne lenne igaz, szóval úgy olvassátok a jellemzésem, hogy ez tényleg én vagyok (persze, ez nem jelenti azt, hogy bárki megismerne általa). Melis meg csak sorolta és sorolta a dolgokat, már többször is azt hittem, hogy vége hamarosan, de nem, mert még mindig volt ott rólam valami.

Mesél olyanokat, amiket már megállapítottam magamról, de mond olyanokat is, amiket én is ilyenféleképpen gondoltam, csak mostanáig nem tudtam megfogalmazni.

Jó, hát akkor lássuk! Egyébként Szűz vagyok, Skorpió aszcendenssel és 1979. szeptember 18-án születtem, délelőtt 10:50-kor. Ez az első rész a program segítségével készült. Dőlt betűkkel, zárójelben a saját gondolataim. :)

"Zárkózott típus. Rendkívül szélsőséges, vagy mindent, vagy semmit. A középutat csak időskorára ismeri meg. (de azt is valószínűleg csak azért, mert tudom, hogy a szélsőséges hozzáállás nem helyes. mert ugye a dolgok nem feketék vagy fehérek csak, hanem színesek is. egyenlőre nehezem megy...). Belső feszültségeit veleszületett intelligenciájával igen jól titkolja. (hát ja, inkább belül szenvedek, persze, akadnak alkalmak, amikor már azért kívülről is láthatóak a jelek). Egyébként is titkolózó természetű, ha nem akar valamit elárulni, egy vallatóember sem szedi ki belőle. Mindig a nehezebb utat választja, nem azért, hogy mások előtt villogjon, hanem saját magának bizonyít. Gyakran fejjel megy a falnak. (ó, hát igen, nem mindig gondolkozom, csak teszem, amit akkor és ott jónak látok. máskor viszont meg pont az ellenkezője, túl sok időt fordítok valaminek a megmagyarázására, ahelyett, hogy csak megtenném. figyeled itt is a szélsőségességet? ;)) Nem bosszúálló, de "fehér ember nem felejt..." -képes kivárni, ha kell éveket. (igen, és fel is emlegetem azidő alatt a sérelmeimet). Diplomatikus, fegyelmezett. Magától és másoktól sokat követel. (valahogy úgy, hogy amennyit én adok, annyit kapni is szeretnék. baráttól, szerelemtől, bárkitől. holott tudom, hogy nem mindenki tudja ugyanolyan mértékben viszonozni az én érzelmeimet). Semmit sem tud úgy csinálni, hogy meg ne kérdezze, hogy : miért. (hajaj, de igaz. muszáj tudnom, hogy miért). Nagy fájdalomtűrő képességgel rendelkezik. A Nap helyzete miatt aprólékosabb, kritikusabb."

Na és most jön az, amit a könyv segítségével állapítottak meg rólam, tényleg csak dicsérni tudom, nagyon jó kis könyv lehet.


- ha kevés az önbizalmad, akkor belső konfliktus keletkezhet, (pontosan. ilyenkor szoktam beszélgetni magammal, hogy mi mindenre is vagyok képes, aztán sikeresen bebeszélem magamnak azt is, hogy ez lehet, hogy így van, de nem vagyok elég jó),

- vezetői adottság és jó szervezőkészség jellemző rád,

- érzelmeid erősek, képzeleted gazdag, intuíciód kiváló (a fantáziám az határtalan),

- keresed az igazságot,

- kell neked valaki, akire hallgatsz, és ez az ember kordában tud tartani (erre is rájöttem már rég, kell mellém valaki, aki irányít, de legalábbis terelget vagy biztat, netán irányt mutat),

- jószívűséggel és kedvességgel gazdagítja a személyiséget, barátságosabbá, oldottabbá teszi az egyént. általában jótékony bőkezűség jelentkezik: nem sajnálod az energiádat és a pénzedet a rászorulók támogatására,

- kritikusan értékeled a helyzetek vagy a probléma valamennyi oldalát,

- nagyfokú józanság, gyakorlatias megközelítés,

- annyira elmerülhetsz a részletekben, hogy nehezen látod át az egészet,

- viszont több helyütt is javasolja, hogy sportoljak, mert magas a feszültségi szintem (az, hogy spinningre jártam meg előtte edzeni is, rengeteget segített. valóban sokat oldott rajtam egy-egy óra),

- kritikai érzéked magad ellen fordíthatod, ami önbizalomhiányt válthat ki (kicsit hasonló az első megjegyzéshez, elsősorban magammal szemben vagyok a legkritikusabb. hát ez többnyire nem túl jó dolgokat szül),

-kiváló értelmi képességek (most ez így lehet, hogy nagyképűen hangzik, de ez így van. a visszajelzések szerint meg még igazam is van),

- nehezen tudsz kikapcsolódni (nehezen oldódom fel igazából. nem véletlenül iszom annyit egy-egy este alkalmával. mellesleg utálok mindenféle alkoholt és csak azért élek velük, mert ellazítanak),

- a lehető legnagyobb változatosságra van szükséged a munkádban, hogy hivatásnak érezd (pontosan. a monoton, unalmas munkákba bele is halok. azokban nincs semmi izgalmas. én, mint ember vagy a tudásom nem szükségeltetik hozzájuk. volt már szerencsém ilyet végezni),

- a parner felé szerelem, természetes vonzerő és megértés sugárzik, a barátok és munkatársak iránt pedig empátia (na, oszt' mégsem kell egyik férfinek sem. vagy csak tőlem nem),

- jó kommunikációs képesség (az megvan, csak, mint mondtam nem megy az úgy hiphop),

- egészséges mértékű szkepticizmus (hát ja, mindenről van saját véleményem),

- romantikus, gyengéd és idealisztikus a szerelemben,

- magányosan nem tudod kiteljesíteni képességeidet (nem is. ezt is már említettem, kell mellém valaki, aki eltereli a hülyeségeimről a figyelmemet és esetleg biztosít arról, hogy jó vagyok valamiben),

- időt szakítassz mások problémáinak meghallgatására (de amin sokan csodálkoznak az az, hogy engem érdekelnek is mások dolgai, nemcsak udvariasságból kérdezek meg hallgatok, hanem mert kíváncsi vagyok),

- a taktika és a diplomáciai érzék mindennapos, csakúgy, mint a szépség és a kényelmes életstílus imádata (igen, szoktam taktikázni, az élet majd minden területén. muszáj. ha nem szükséges, inkább nem veszekszem, inkább a diplomatikusabb megoldások felé hajlok. nagyon szeretem a szépet és a kényelmet),

- szereted a pénzt (sosem tagadtam. kell. bizonyos dolgokhoz szükséges. nekem örömet szerezne, ha sok pénzem lenne, mert rengeteg dolgot tudnék általa megvalósítani),

- csak akkor vagy elégedett, ha érzelmileg kötődsz a munkádhoz,

- erőteljesen befolyásol a szerelmi és a szexuális élet,

- jó szerető vagy (megtehetném, hogy ide most nem írok semmit, de nem. :) inkább némi szerénységgel csak annyit mondok, hogy panasz még nem volt rám),

- családalapítási igényed is van (hogyne lenne?! mert tudom, hogy rettentő jó anya leszek),

- különösen erős nemi ösztön nagy intenzitással nyilvánul meg,

- nagyon fontos neked a szexuális beteljesedés (és ennyi mindent írt rólam meg a szexről a könyv. komolyan),

- a program bikát, skorpiót, vagy mérleget ajánl társnak (a bika stimmel, a skorpiókat nagyon kedvelem, mérleghez még nem volt szerencsém),

- nyughatatlanság,

- akkor nő meg az önbizalmad, ha van melletted valaki stabil,

- ha másutt mutatkozik kreatív tehetség, az esetleg elsorvad, mert az egyénnek nincs meg a kellő önbizalma, hogy kifejezze képességeit, (és tényleg. ezt már gyerekkoromban elcseszték....),

- a személyiségedből meríthetsz (és azt hogyan?).

 

Na, a logolt bejegyzésekből sajnos nem tudtam másképp kimásolni a rám jellemzőeket, csak ilyen módon. Ráadásul nem lehet sem méretet, sem színt, sem betűtípust változtatni rajtuk. Úgyhogy most marad ez a szemrontó nagyság, néhol narancssárgában (a többi mondatot nagyon agyafúrt módszerrel végül sikerült átvarázsolnom feketévé, azt a egyet nem, megmakacsolta magát).

Hát mindezekből nekem annyi jött át, hogy egy pszichológus jól járna velem, ha terápiás kezelésre fizetnék be hozzá, továbbá szerintem elég jó ember vagyok és ha férfi lennék, akkor érdekelné egy ilyen nő. :)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://christaylorblog.blog.hu/api/trackback/id/tr82467780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.04.16. 23:18:19

Két évvel és két nappal korábban érkeztem a világra :))) Egyet tudok érteni a jellemzéssel :D

christaylor 2008.04.17. 07:32:25

miért, ez most rád is ugyanúgy vonatkozik?! :D

Bea 2008.04.17. 15:36:35

hé..írtam mailt és nem válaszoltál,volt benne kérdés!!!!Amugy voltam a standupon...bibiiiiii

christaylor 2008.04.17. 18:14:40

tudom,hogy írtál,de akkor még nem volt fejlemény,megvártam,míg lesz,most akartam majd írni! :) én is voltam. :) illetve lettem volna,ha nem kapok az ajtóban kedvezőbb ajánlatot. bezzeg,ha én hívlak,akkor meg mindig dolgozol.... ;) majd mélben megkérdezem,hogy tetszett.

ismeretlen_31966 2008.04.18. 14:19:15

Mérleg vok Skorpió aszcendenssel, jó napot! :-) Milyen programot használt Melis? Placidust? A pontos meghatározáshoz még hiányzik a születési hely.

christaylor 2008.04.18. 15:05:17

azt is megkérdezte, a születési helyet. :) húú,nem tudom a program nevét,de majd megkérdezem neked. oké,akkor ismerek mérleg pasitszemélyedben. :) meg nyilván nem te vagy az egyetlen,csak rólad tudom eddig.
süti beállítások módosítása