HTML

christaylor

Friss topikok

  • ismeretlen_59182: andie mcdowell? nem. kicsit sem hat meg. még csak különösebben nem is kedvelem. na, nekünk nagyon... (2008.05.08. 12:04) 4
  • christaylor: azt is megkérdezte, a születési helyet. :) húú,nem tudom a program nevét,de majd megkérdezem neked... (2008.04.18. 15:05) A jellemzésem
  • christaylor: :D jó, összeszedem magam! (2008.04.13. 21:11) Boybands, part I.
  • lacc: Ja-ja... az az érdekes, hogy a saját számai meg baromi bénák... szóval lehet, hogy a csaj tud, csa... (2008.04.03. 10:52) Levezetésképp
  • cifcu: nagyon szívesen, ingyen tanács mindig jól jön :) (2008.04.02. 08:03) Csőstül jön a baj

Linkblog

Elégedett

2008.03.25. 19:58 christaylorblog

Az előbb ment el Bea barátnőm és el sem hiszem, hogy majd háromhavi fáradozás után végre összehoztuk ezt a találkozót is. Mert az email meg a telefon mégsem ugyanaz. De ma végre megtörtént, eljött, igaz csak egy röpke másfél órára, aminek a végére rendesen be is rekedtem, annyit beszéltem tudniillik, ha rövid időre is, de itt volt. Esküszöm, hiányzott már a társasága. De annyit dolgozik meg ráadásul képtelen időpontokban, plusz iskolába is jár, aztán így kicsit nehéz volt szabad napot találnia. Kaptam ajándék vörösbort (hogy tudja mi kell nekem!) meg végrevégre! hozott öngyújtókat. Mert hoszteszkedik is olykor és nagyon hiperszuper gyújtókat kap, de mostanáig hiába kértem, nekem nem adott, mert azt mondta mindig, hogy inkább az kapjon, aki cigizik is. De most mindjárt kettőt is kaptam, szentjánosbogászínűt.

Úgyhogy most nagyon faszán elégedett vagyok. Bírnám, ha nem is minden nap, de legalább kétnaponta történnének ilyen apróságok, amik, bár lehet, hogy látszatra kis dolgok, de marhára tudok nekik örülni. Aztán majd holnap felkelek és megint visszazuhanok a szokásos apátiámba. Eh. 

 

Csak kitöltöm már itt a helyet, ha mással nem, hát zenével legalább!

 

Anita Ward: Ring my bell

Colbie Caillat: Bubbly (nekem ettől a számtól mindig olyan nagyon kirobbanóan jókedvem lesz)

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://christaylorblog.blog.hu/api/trackback/id/tr52467784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

christaylor 2008.03.27. 18:33:24

a próféta szóljon belőled és neked legyen igazad! :)
süti beállítások módosítása